piątek, 30 sierpnia 2019

Zapachniało lawendą


Ostatni weekend wakacji. Jak to świętujecie? Przykro, że to już.
Pomimo panujących upałów, widać, że dzień już krótszy, kwiaty przekwitają, liście opadają. Ale na pocieszenie tak sobie myślę, że jesień też bywa piękna. I tego mam zamiar się trzymać.

Dziś przychodzę z moją lawendową karteczką wykonaną na wyzwanie.







Moją kartkę posyłam na wyzwanie trwające na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy a temat to: Lawendowe lato.


A ponieważ zbliża się koniec miesiąca, a ja nie przewiduję już żadnych karteczek z kokardką to łącznie z tą dzisiejszą wstawiam kolaż zdjęć na zabawę u Ani


A to baner sierpniowy


Pozdrawiam Was cieplutko.

8 komentarzy:

  1. Cudowna lawendowa kartka, jestem nią zachwycony. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolety z zielenią zawsze pięknie wyglądają :-) Śliczna, delikatna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendowa kartka jest wspaniała, Aguś. Powodzenia w wyzwaniu.
    "A mnie jest szkoda lata...". Ale masz rację - jesień też może być piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie piękności wzbogacą sierpniową galerię ze wstążkami !! Aga świetne wszystkie kartki i widzę że format DL króluje !!
    Jest extra!
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jesień była tak piękna i radosna jak Twoja kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca, bardzo ładna kompozycja, dziękuję za wspólna zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie DTMagda

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty