wtorek, 10 grudnia 2019

Z wianuszkiem


Dziś już  wiem, że moje niby męskie kartki zostały zaakceptowane.
Nawet zostałam poproszona o zrobienie na inne uroczystości, co sobie tłumaczę, że jednak się spodobały. Uffffff.

To druga z tych przeznaczonych dla mężczyzny. 
To już 2 świąteczne bez kwiatów. 

Zrobienie jakichkolwiek zdjęć w miarę oddających to co na niej jest i w jakich kolorach jest graniczyło z cudem, więc wybaczcie jakość. Musicie uwierzyć na słowo że wyszła fajnie. (Matko sama siebie pochwaliłam!!!! Niespotykane!!!)





A od jutra warsztatuję online. Będą świąteczne skrzypeczki.  Nie mogę się doczekać.

9 komentarzy:

  1. I ta i poprzednia kartka świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No skąd ja to znam "pochwaliłam siebie i od razu ja wiem czy tak wypada";) Sama tak mam .;)) Kochana cudna jest ta kartka i kropka. :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego warsztatowania.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak ja uwielbiam wianki <3 Twój jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, Agusiu. Wianuszek wygląda rewelacyjnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i chyba tak samo spodoba się obu płciom :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wianuszek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!!! Z poprzedniego postu też rewelacyjnie !!! Brawa 👏👏👏
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest prześliczna. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty