niedziela, 15 grudnia 2019

Śpiewajcie i grajcie Mu .........


Pamiętacie jak poisałam kiedyś, że bniorę udział w warsztatach?
No to te skrzypce są owocem tego warszatu.

Zapisałam się na nie w trudnym okresie  dla m,nie okresie pod względem finansowym. No nie codziennie firmy ogłaszają upadłość i zapominają o tym powiedzieć pracownikom. Dopiero jak Syndyk wkracza i informuje, że pensji ani tej ani poprzednich nie będzie......... ech.
Od tego czasu minęło 3 miesiące. Złość opadła. Praca jest, niby to samo ale nowa firma. O wiele lepiej. Warsztaty opłacone. I powiem Wam, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. 
Tak więc skrzypeczki były zrobione w środę, ale czakałam na przyzwoita pogodę, żeby zdjęcia choć trochę oddały ich urok.
Dodam jeszcze, że warsztaty prowadziła Olga Bielska.










Jestem z nich mega zadowolona. Szkoda tylko ze na zdjęciach nie widać że są czekoladowo brązowe a ta przebijająca zieleń to błysk który czasem udaje się uchwycić.

Pozdrawiam cieplutko i życzę owocnych przygotowań do świąt.

7 komentarzy:

  1. Podobno co nas nie zabije to nas wzmocni . Skrzypeczki są cudne a Tobie życzę wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem, cudne są :) :) :) życze dobrego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, Agnieszko. To prześliczna i bardzo bogata dekoracja, wspaniale przywołuje ducha Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne skrzypeczki. Życzę spokojnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest sztuka przez wielkie S.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty