środa, 18 grudnia 2019

Mocno kwiatowy zestaw


Święta coraz bliżej. Najwyższa pora ogarnąć scrapowy haos, a  ja robiąc kolejne prace tworzę coraz większy bałagan. Choć mam już posegregowane i pięknie poukładane pręciki, tusze, koronki, kwiaty, sznurki ..... to wcale tego nie widać. 
No ale małymi kroczkami może coś z tego będzie. Syn przyjeżdża na święta. Pierwszy raz od wakacji moje dziecię student zawita do domu, żeby nie pomyślał, że ja ciągle w takim hmmmmm...... jestem. Ale co począć jak jak wszystko mam na wierzchu to się lepiej czuję. Mężowi nie przeszkadza. Chce mieć tylko ścieżkę do swojej szafki. Nie jest źle.

Dziś zrobiłam lift samej siebie. Była już kiedyś podobna karteczka. Bardzo spodobała się znajomej i poprosiła o podobną. Zrobiłam.  Ta jest zapakowana w pudełeczko w podobnym stylu.  Papiery pochodzą od Altair Art z kolekcji Spring Blossoms tekturka jest od Scrapińca a kwiaty robiłam sama według kursu Olgi Bielskiej.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie Dowolna praca z tekturka trwające na blogu sklepu Miszmasz Papierowy


7 komentarzy:

  1. Taki zestaw bardzo mi sie podoba. jest CUDNY. Podziwiam,pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, jakby już wiosna zawitała:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet, wykonany z wielką dbałością o szczegóły, estetycznie i czysto. Pochwalę również samodzielnie wykonane kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, bardzo romantyczny komplet :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty