niedziela, 29 grudnia 2019

Świąteczny box


Hej, hej. 
Wiem że już po świętach, ale niestety właśnie dziś go skończyłąm. Mój świąteczny box.
Zaczęłam jo oczywiście przed świętami i myślałam że zdążę. Ale wyszło jak wyszło. Całe szczęście , że nie był robiony dla kogoś. Robiłam go ot tak. Bo mi siedział w głowie a papiery miałam piękne i chciałam je wypróbować.

Maleńkie poisencje to pomysł Olgi Bielskiej. Są słodkie.
A tak przedstawia się moja spóźniona świąteczna praca.


















Miał być trochę vintage, ale chyba się nie udało. 

Mój box zgłaszam na wyzwania:
- na blogu Zielone Koty a temat to Magia Świąt


- na blogu ScrapAndMe o temacie- Boże Narodzenie  


- na blogu art Piaskownica Kolor Ton a tym razem to Czerwień i Zieleń


- blog sklepu Miszmasz Papierowy  a temat to Dowolna praca z tekturką




Pozdrawiam Was cieplutko.






12 komentarzy:

  1. Śliczny i apetyczny dzięki słodkim akcentom :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatycznie! Ślicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, ale cudny ten box. Coś jest takiego w Twoich pracach, że trudno od nich oczy oderwać, taka doskonałość.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska a ładna ;) Pozdrawiam serdecznie dobrego 2020 roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca! Nic nie szkodzi, że nieco spozniona, skoro cieszy serce i oko 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny boxik, bardzo świąteczny :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu kolorystycznym Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, będzie na kolejne święta, ta choineczka na środku, jaka piękna, a ciasto, hhhhhhmmmm apetyczne, i pierwsze mi się rzuciło w oczy xD chyba dieta skutkuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie!Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bogato zdobiony. Widać spory nakład pracy i dbałość o detale. Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest, pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Agunia - przepięknie wyszedł ten boxik. Czuć klimat i widać ile serca włożyłaś w wykonanie:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty