środa, 18 grudnia 2019

Mendelsonem stukają kopyta


Ślub zimą. Byłoby bajkowo, ale zimy brak. Kalendarzowa jest, ale tej prawdziwej..... moje żonkile wyszły z ziemi na jakieś 5- 7 cm i maja pąki a forsycja u sąsiada zakwitła pojedyńczymi kwiatami. A miała być zima 30-lecia. W radio mówili. Ech, n ie trzeba chyba wierzyć we wszystko, chociaż w sumie dopiero połowa grudnia. Wszystko się może zdarzyć. 

Dziś kolejna praca ciut zaległa, ale tylko ciut. 
Pudełeczko z kartką na ślub.

Użyłam do pracy papierów Magicznej Kartki z kolekcji Ten Wyjątkowy Dzień









Moje pudełaczko zgłaszam na zabawę Fan Magicznej Kartki 


Milutko pozdrawiam.

------------------------------------------------------------------------

Moje pudełeczko zdobyło nagrodę jako fan miesiąca Magicznej Kartki. Bardzo, bardzo dziękuję. Cudowną niespodzianką rozpoczął mi sie Nowy Rok.

5 komentarzy:

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty