wtorek, 3 grudnia 2019

Paseczki w kolorze lila


Hej, hej.
Wszędzie panuje przedświąteczne szaleństwo kartek i ozdób na Boże Narodzenie, pogoda sprzyja w końcu robieniu takich prac.
Choć mnie wcale a wcale ciepełko nie przeszkadzało.
A u mnie zrobiło się bardzo romantycznie i ślubnie.
To pierwsza z 4 kartek na taką uroczystość, które muszę zrobić.

A kartkę tą zrobiłam też jako inspirację na nowe wyzwanie mapkowe, które trwa na blogu The Scrappy Sketches 
Zapraszam do ostatniego tegorocznego konkursu na tym blogu.

Moja praca powstała z papierów firmy Altair Art a kolekcja to Aurora. Quillingowe kwiatuszki ukulałam sama.
A oto ona.



Tu z przybliżenia moje kręciołki.


Mapka konkursowa do której powstała moja karteczka.


Ponieważ kartka jest zzrobiona z papierów firmy Altair Art to zgłaszam ją do zabawy Fan Miesiąca.


Miłego popołudnia Wam życzę, a ja pędzę robić foamiranowe poisencje.

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna kompozycja, wykonanie ? hmmm... magia. Z podziwem sie oglada. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kwiatuchy i cała praca piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna kartka. W sklepie takiej nie dostaniesz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka,wszystko na niej jest Cudne!!!! Aż oczy się radują od tej dawki piękna 😉 Jest wspaniałą inspiracją. Uwielbiam wyzwania mapkowe,jeśli starczy mi czasu z przyjemnością dołączę do zabawy. Serdecznie Cię pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i piękne kwiatki zawijaski.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, zresztą Ty innych nie robisz :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga rewelacja , papiery , układ , kwiatuszki i dodatki wszystko świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka. Dziękuję za zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty