poniedziałek, 16 grudnia 2019

Świąteczny zestaw


Muszę posprzątać moje przydaśki na święta, tak sobie postaniowiłam, no i żeby to ciut odwlec to zrobię wpis na blogu.
No bij zabij jakoś tak rozwala mi się wszystko samo, a posprzątać to już samo nie chce. Dobrze, że mąż wyrozumiały, ale raczej nie będę przeciągać struny. No i mam motywację. Planuje znaleźć w nich coś fajnego o czym pewnie dawno zapomniałam że mam.


Dziś przychodzę z zestawem świątecznym. Kartka w okienkowym pudełeczku, które też odrobinę ozdobiłam.
Użyłam tu zimowej kolekcji papierów od AcrapAndMe, Wianek tekturkowy pochodzi od Kreatywnej Pracowni Love Handmade. Kwiatuszki zrobiłam sama.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu ScrapAndMe A temat to Boże Narodzenie.

Drugie miejsce to blog Zielone Koty  i temat Magia Świąt

A 3 miejsce to blog DIY zrób to sam i temat Kartka w pudełku.


Pozdrowinka <3

7 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet, Aguś. Tyle w nim zimowego uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie inspirujesz 💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga śliczna jest te kwiatuszki takie delikatne, jak by lekko zmrożone.
    Ciekawa jestem co znalazłaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplecik.Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY Zrób to sam.DT papierowa Margaretka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Piękna kompozycja. Dziękuje za udział w zabawie PAPIEROWO DIY - Kartka w pudełku. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty