wtorek, 17 listopada 2020

Cudowna biała zima

 Dzień dobry!

Tak się jakoś złożyło, ze wykupiłam sam dostęp do warsztatów kartkowych u Agnieszki Cebuli. Bez kitu, bo akurat tak wyszło :( 

Nigdy nic z nią nie robiłam, więc pomyślałam spróbuję.

Okazało się , ze akurat używane papiery mam w domu, reszta to to co znalazłąm i co się mogło nadać, żeby było zbliżone do kartek warszatowych.

Dodam,  kwiatuchy do kartek zrobiłam sama z foamiranu. (Kartek będzie 10, przynajmniej taki jest plan)

To pierwsza z nich.








Pozdrawiam 

Agnieszka



5 komentarzy:

  1. Same ochy i achy mi przychodzą do głowy ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam w zachwyt. Przepięknie wykonana zawieszka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Nawet na choince pięknie będzie wyglądać jako zawieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Tak wracając do 4 i 2 z wcześniejszych oraz tej - są tak cudne, że powiesiłabym je na choince. Maja odpowiednie formy (zawieszkowe).
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty