niedziela, 8 listopada 2020

Skrzynka z miśkiem

Dzień dobry!

Dziś urlop od karteczek i zrobiłam skrzyneczkę.

Będzie opakowaniem na gumki i spinki do włosów.

Niestety nie jest to ostatnia skrzynka, bo w planach jeszcze 4. Tak że mam nadzieję, że nie zanudzę. Obiecuję przeplatać je tutaj kartkami.

Muszę się przyznać, że do jej zrobienia użyłąm ślubnej kjolekcji :( ale myślę, że wcale tego nie widać.

Papiery pochodzą od Skarbnicy Pomysłów z kolekcji Przez Różowe Okulary  

A tekturki to  zawijaskowe tła, które jedno użułam w całości pod kompozycję z kwiatów a drugie mniejsze pociachałam i pochodzą od Miszmasz Papierowy  






Ponieważ na mojej skrzyneczce pojawiają się emaliowane kropelki , zgłaszam moją pracę na wyzwanie na blogu Altair Art  a temat to: Enamel Dots 


Pozdrawiam Was serdecznie 

Agnieszka


10 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona tą pracą 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art 😘

      Usuń
  2. Ślicznie. Miś z kwiatkami super wygląda i bardzo do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna skrzynka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna dziewczęca praca, a kwiaty są fantastyczne, dziękuję za zabawę z AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty