sobota, 21 listopada 2020

Sopelek

 Hej, hej!

Dziś przychodzę z 4 z 10 kartek zrobionych z Agnieszką Cebulą.

Oczywiście ja korzystałam  ze swoich materiałów, ale starałam się aby jednak kartki były zbliżone wyglądem. Przecież po to zapisałam się na warszaty, bo to, co pokazała Aga było cudne i chciałam to odtworzyć.

Zdania niestety są podzielone.

Moja znajoma widząc kartkę stwierdziła, że wygląda jak stara, zakurzona, zeszłoroczna praca, która wpadłą za szafę i teraz podczas sprzątania została wyciągnięta. :P 

Musicie osądzić sami i jeśli macie podobne odczucia jak moja znajoma to piszcie. Nie obrażę się.










Miłego weekendu Wam życzę.

Agnieszka

9 komentarzy:

  1. No z taką opinią na pewno się nie zgodzę, dla mnie ta praca jest zachwycająca ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to za dużo się na niej dzieje. Może na większej płaszczyźnie ta bogata kompozycja lepiej by wyglądała. Z pewnością NIE powiedziałabym, że jest stara, zakurzona czy wyciągnięta zza szafy.Jest "na bogato" :-) Pozdrawiam i lecę zobaczyć wcześniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie! Znajoma nie ma racji! Kartka jest cudna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam Cię wolę w wydaniu quillingowym. Robisz takie cuda, że nie potrzebujesz kopiować kogoś innego. Co do samej kartki.. no cóż nie wygląda na stara i zakurzoną, ale to nie mój styl. Za dużo na niej jest, tak na dobrą sprawę detale umykają. A jest tam przecie piękna pomarańczka i konik które giną pod tą bogatą dekoracją.
    Ale to oczywiście moje zdanie i moje odczucia. Z pewnością wielu osobom się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma prawo do swojego zdania. Każdy też ma swój gust i z tym się nie dyskutuje. Najważniejsze, żeby Tobie sprawiało przyjemność to co robisz i żeby właśnie Tobie prace się podobały. :)
    Trzeba próbować różnych stylów, by odnaleźć siebie.
    Ja lubię dokładnie takie, bogato ozdobione prace, gdzie można doszukiwać się szczególików. Wiem ile trudu i czasu trzeba włożyć, by kartka wyglądała właśnie tak. Ja jestem nią zachwycona. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się akurat bardzo podoba ta praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba i zawsze w takich pracach podziwiam kompozycje. Jest świetnie. Nie każda kartka musi wejść do koperty. Skoro Tobie sprawia przyjemność to tak ma być. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty