sobota, 14 listopada 2020

Męski album w walizce

 Dzień dobry!

Dziś Art in Town wyjątkowo w wydaniu online, a ja w przerwie między prezentacjami pokażę Wam album jaki zrobiłam na warsztatach z Karoliną Bińkowską.

Powiem Wam, że ja raczej ostroznie podchodzę do rzeczy które zrobiłąm, ale tu musze napisać, że wyszedł boski. 

Jestem zdziwiona, że bez kwiatów i taki ciemny a jednak super.































Paski papieru imitujące stara skórę jak dla mnie są ekstra.

Dziękuję Wam za wszystkie zaglądnięcia i komentarze.

Pozdrawiam
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. Ale ekstra! Jesteś po prostu wszechstronna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo naprawdę cudo. Pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jak dla mnie jest extra!! Wszystko mi się podoba. Walizeczka jak prawdziwa a męski album rewelacja . Zakochałam się w tych papierach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty