poniedziałek, 23 listopada 2020

Kartka do mapki

Witajcie.

 Dziś będzie mały przerywnik od kartek świątecznych.

Jest 23 dzień miesiąca, czyli moja kolej na wpis - inspirację do konkursu z mapką na blogu The Scrappy Sketches.

Użyłam papierów z 2 kolekcji. Zazwyczaj tego nie robię, ale tutaj kolory mi tak pięknie współgrały, że się odważyłam. Papiery w mojej kartce to kolekcje Altair Art Aurora i Spring Blossoms natomiast piękna szara baza kartki i pudełka pochodzi ze sklepu Rapakivi  a foamiranowe kwiatuszki zrobiłam sama.











Ślicznie Wam dziękuję za wszystkie zaglądnięcia i miłe słowa <3

Pozdrawiam 

Agnieszka



5 komentarzy:

  1. Najcudowniejsza odsłona tej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow !!! Przepiękna kartka ♥️
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły wydzieranki. I ta ozdoba kwiatowa jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga ten bukiecik mnie zauroczył. Zresztą cała kartka jest rewelacyjna. ALe i tak najbardziej lubię Twoje z quillingiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty