niedziela, 29 lipca 2018

26. Pudełeczko na ślub

Dzień dobry.
Po piątkowym, warsztatowym czekoladowniku, chciałam wykorzystać nową umiejętność, czyli tuszowanie.  Co prawda są w nim użyte papiery i z "Magicznej kartki"i z LemonCraft ale sa w prawie identycznej kolorystyce a do tego potuszowanie brzegi więc wszystko razem współgra.

Ja raczej robię na białym lub kremowym tle, a papiery do  scrapbookingu używam jako bazy, ale tutaj szkoda mi było zakryć te cudne spękania , koronkę i delikatne róże.







Kartka zdobiona bardziej okazale a pudełeczko delikatniej, choć oczywiście w tym samym stylu co kartka.






Nie wiem jak Wam, ale mnie coraz bardziej podoba się takie łączenie różnych stylów.

12 komentarzy:

  1. Piękny czekoladownik, śliczny. Piękne dobrane i wkomponowane dekoracje:-) Pozdrawiam serdecznie :-0

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko jak zawsze świetnie, Piękna kompozycja w super kolorystyce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Agniesiu.:) Koroneczki uwielbiam, a te spękania wyglądają jak kora brzozy. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja podziwiam te precyzyjnie zwijane płatki kwiatów :-) Cudny komplet ,spękania i koronka są wspaniałym tłem dla kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Zawsze, albo prawie zawsze dawałam na biale tło a tyle cudnych papierow mi leży więc odważyłam się się i zrobiłam na takim.

      Usuń
  5. Przepiękne, kolorowe kompozycje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna robota! A papier ze spękaniami rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty