niedziela, 2 grudnia 2018

76. Kartka z poinsecjami

Dzień dobry.
Do świąt coraz bliżej, coraz więcej prac się tworzy, przynajmniej u mnie.
Dziś w sumie bardzo skromna i prosta kartka. Jej ozdobą są kwiaty i zembosowane na złoto gwiazdki wraz z napisem. 
Przyznam się, że nie mam zbyt wiele świątecznych dodatków. Tzn. bardzo chciałam mieć i zrobiłam zamówienie ale pech chciał, że samochód z przesyłkami został okradziny i moje cudowne przydasie nie dotarły. Czekałam, czekałam a jak się zaczęłam interesować co się z nią stało to już kilka kartek powstało z tego co miałam.
Koniec marudzenia, pora pokazać kartkę. 












9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi że Ci się podoba 💖

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka :-) Aguś - jak zwykle podziwiam Twoje kwiaty :-) Cała kompozycja jest bardzo klimatyczna - nie trzeba wiele dodatków żeby wyszło przepięknie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W sumie to mam tylko dwie kolekcje papierów tej samej firmy i kilka dodatków które nie były na święta ale do prac świątecznych też się nadają.

      Usuń
  3. Jest cudnie, czadem mało znaczy dużo i tak jest na Twojej kartce. Nie lubię przeładowanych w dodatki kartek, a u Ciebie wszystkiego w sam raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Bardzo mi miło to czytać❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  4. Delikatna, uwielbiam takie łączenia koloru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Dziękuję ❤️

      Usuń
  5. Ale ślicznie, delikatnie, elegancki i z klasą:) Świetne poinsecje ułożone w mojej ulubionej kolistej kompozycji:) Nawet kolorki są tu idealne:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty