wtorek, 30 lipca 2019

Brązowo miętowa na ślub


Dzień dobry. 
Ostatnio u mnie wszystkiego po troszeczku. Dawno nie było nic na ślub, więc dziś będzie właśnie w takiej tematyce.
Wybrałam do niej bardzo jasny brązowy papier, którego ścinki kiedyś dostałąm od jakiejś dobrej duszyczki, a zielony pochodzi z LemonCraft - Everyday Spring.
Tekturkę rozcięłam, ale nadal jest piękna a jest od Kreatywna Pracownia - Dużo miłości - mnóstwo serc.











Moja kartka ma tekturkę i jest w odpowiedniej tematyce, więc posyłam ją na 1 wyzwanie właśnie kończące się dziś na blogu Kreatywna Pracownia


Co prawda moje brązowe papiery są dość delikatne jednak to nadal brąz, więc moja kartka wędruje też na wyzwanie Art Piaskownica : kolor ton - brązowy, miętowy.



Ślicznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie zostawiacie.


16 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka wyważona, kolory łączą się ze sobą idealnie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, idealnie dobrane kolory.Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywna Pracownia Love Handmade

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga jedne z moich ulubionych zestawów kolorystycznych . Świetne są Twoje kartki. Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja i perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest po prostu wspaniała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolorystyka! Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia :) Kasia - DT Kreatywna Pracownia Love Handmade

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kolorystyka i kompozycja.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jak zwykle <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Kreatywna Pracownia życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu „Kreatywna Pracownia Love Handmade” 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna karteczka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty