piątek, 12 lipca 2019

Kartka na każdą okazję


Dzień dobry.
Dziś przychodzę z karteczką, której zrobienie sprawiło mi wiele frajdy. Wyszło słoneczko to i kartki jakoś tak szybciej i milej się robi.
Niby jest uboga w kolory a trochę się na niej dzieje, niby prosto a na bogato. 
No cóż, będziecie mogli osądzić sami.
Do jej stworzenia użyłam papierów od LemonCraft. Zielony papier pochodzi z bloczka papierów na liście nr 3. Listki również są z niego wycięte, a pozostały papier, tag i kilka wyciętych elementów to Next to me.
Użyłam także maski - gałązki sosny ze sklepu Agateria i tekturki ze sklepu Miszmasz Papierowy 

A oto i karteczka.






Cała kompozycja jest umieszczona na tagu i na tym zdjęciu (choć jest do góry nogami) chciałam  to pokazać.




Kartkę zgłaszam na lipcowe wyzwanie LemonCraft 


Ponieważ jak już wcześniej pisałam cała kompozycja kartki "leży" na tagu, to posyłam ją również na #56 wyzwanie trwające na blogu Cherry Craft.pl - Praca z tagiem


I 3 miejsce gdzie wędruje moja karteczka to blog Miszmasz Papierowy i temat: Dowolna praca z tekturką.


Ślicznie dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz. Miłego weekendu życzę :-*



14 komentarzy:

  1. Pięknie dobrałaś kolory! I bardzo fajny pomysł z tagiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym tagu tyle elementów leży, że prawie go nie widać ;-)
    Piękna bogata w detale kompozycja na warstwowym tle :-)Zachwycił mnie akcent kolorystyczny w postaci różowych różyczek :-) I niezmiennie zachwyca mnie jak pięknie potrafisz wykorzystać formę DL :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, Aguś. Piękne warstwy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo subtelna kartka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała jest! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I kto powiedział, że jeden kwiat nie stworzy pięknej karteczki, jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, pięknie ozdobiona i skomponowana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka, pięknie skomponowana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, bardzo lubię takie bogate kompozycje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Zgrabnie ułożona kompozycja i ciekawe w niej detale. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous card.Beautiful.Thanks for joining us at "Lemoncraft" challenge

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty