poniedziałek, 15 lipca 2019

Masz już roczek.


Hej, hej. 
Dziś moja kartka inspiruje na blogu Three Wishes 
Zrobiłam ją na roczek dla pewnego cudownego chłopca.
Co prawda jest mocno kwiatowa, ale kto powiedział, że na kartkach dla chłopca nie moga być kwiaty?
Papier jaki użyłam pochodzi z kolekcji Sunrise od Altair Art 








Ponieważ użyłąm w niej papierów firmy Altair Art to wrzucam ją na zabawę Fan Miesiąca


Kwiatuszki robiłąm ręcznie więc moja kartka wędruje na wyzwanie trwające na blogu art Piaskownica a temat to - Kwiaty

 Dziękuję za odwiedziny i miłego tygodnia Wam życzę.


11 komentarzy:

  1. Piękne turkusy i niebieskości :-)
    Ja na chłopięce kartki też naklejam kwiatki, tak do 9 lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie bardzo podoba się ta karteczka. Wnosi tyle radości za sprawą kolorów, kompozycji i użytych elementów. Pamiętam radość mojego syna ile razy dosiadał konika na biegunach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga cudowna jest ta kartka . Konik jak najbardziej sugeruje ze to dla chłopca a niebieskie foamiranowe kwiaty są cudne.
    Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka. zdecydowanie widać że to dla chłopca. powodzenia w wyzwaniu. pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za wspólną zabawę z Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodka i piękna. Moim zdaniem kwiaty mogą być na każdej kartce - w końcu wszyscy je lubią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, wspaniałe kolory! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, nie mogę oderwać wzroku od tych pięknych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna praca. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty