niedziela, 7 lipca 2019

Pozdrowienia znad morza

Hej, ha! Kolejkę nalej!
Hej, ha! Kielichy wznieśmy!
To zrobi doskonale
Morskim opowieściom.

Ahoj.
Dziś kartka z pozdrowieniami znad morza.
Co do sposobu jej zrobienia to wianek zobaczyłam na blogu Oli Bartosik i postanowiłam go wykorzystać w mojej kartce. Co do reszty ........ papiery pochodzą z różnych kolekcji UHK Gallery. Kupiłam je jako pierwsze (najpierwsze) moje papiery, kiedy zaczynałam moja przygodę z kartkowaniem. Przyszły, pooglądałam, podotykałam i odłożyłąm na baaardzo długi czas. A teraz proszę, jak znalazł. Potraktowałam je trochę pastą strukturalną nałożoną przez maskę. Napis pochodzi od Hani Wojtaszewskiej.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie lipcowe trwające na blogu Szuflada a temat to:
Morskie klimaty


Drugie miejsce gdzie posyłam moją pracę to blog sklepu Scrapkowo.pl wyzwanie #43 a temat to: Morskie  opowieści


Ślicznie dziękuję zaglądającym za każde miłe słowo i pozdrawiam.


13 komentarzy:

  1. Oj kobieto, jesteś niesamowicie kreatywna 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Super morski wianek, uwielbiam marynistyczne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna morska kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca. Muszelki, jutowa kokarda, granulki i kolorystyka...wszystko wspaniale współgra. A morze lubię, bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka w morskich klimatach , muszelki wyglądają super. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, kartka niezwykle klimatyczna i pachnąca morską bryzą.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obledna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, oryginalna karteczka! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ super, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka! Wykorzystałaś fajne materiały.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty