poniedziałek, 15 lipca 2019

Wakacje nad morzem



Dziś będę Was męczyć aż dwa razy. 😁 Dziś moja kartka gości na blogu Artimeno
To dla mnie ogromna radość i wyróżnienie.
 Praca miała  być w tematyce wakacyjnej. To moja interpretacja tematu.








Do jej zrobienia użyłam różnych papierów z UHK Gallery, które kupiułam chyba jako pierwsze moje scrapowe papiery baaaardzo dawno temu, jak zaczynałam moją przygodę z kartkowaniem. Grzecznie leżały i czekały tak długo, żebym teraz mogła je wykorzystać.


Ponieważ na mojej kartce tekturka i kamyki są pomalowane dwoma odcieniami farby to kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Sklepik Gosi a temat to: Wakacje, niech zyją wakacje - praca z farbą.


Nie jestem w DT blogu Artimeno i dlatego dorzucam ją na wyzwanie. Po prostu maja kartka tam dziś gości, ale jeśli to jest wbrew zasadom to zrozumiem.

Posyłąm ją także na wyzwanie na wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty 
a temat to: Wakacyjne klimaty


A 3 miejsce to blog Klub Twórczych Mam i temat to: W morskim klimacie.


Miłego popołudnia Wam życzę.









16 komentarzy:

  1. Nieustannie podziwiam twoją wszechstronność i kreatywność 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka, Aguś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga świetna interpretacja tematu. Bardzo fajna morska karteczka. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, Agnieszko. Ja teraz też działam w wakacyjnych klimatach, ale powiem Ci szczerze, że jakoś wena mnie opuściła, mieszkam nad morzem, kocham żeglarstwo, piasek i muszelki mam na wyciągnięcie ręki, ale czegoś mi teraz brakuje...
    Twoja kartka mnie bardzo fajnie nastroiła :-)
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka...naprawdę w wakacyjnym klimacie:)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam serdecznie
    KasiaN

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiło się bardzo wakacyjnie...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, klimat iście wakacyjny :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra karteczka, a czym jest zrobiony konik morski? Te kuleczki? Bo fajny i oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konik pomalowany jest farbą kredową i pociapany ciut rusty patiną. Na to kamyki 3D też pomalowane farbą i obsypsbe maleńkimi szklanymi kuleczkami. Dziękuję.

      Usuń
  10. Kartka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wakacje ot jest na pewno bardzo fajny okres i ja muszę dodać, że na ten moment skupiam się na tym, aby właśnie spędzać je gdzie mnie poniesie. W takiej sytuacji wypożyczałem przyczepę kempingową z https://autocampingi.pl/ i wiem, ze to był właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty