poniedziałek, 22 lipca 2019

Witaj maluszku


Hej, hej.
Dziś przychodzę z pudeleczkiem, które robiłam dla znajomej. 
Jest niebiesko, jest słodko i jest quillingowo. 
Papiery pochodzą od Laserowe Love, a miś to grafika kupiona na Etsy od Janet. 









Zaniedbałam trochę zabawę u Ani. Moja wina, moja wina .......... ale za to w tym miesiącu wrzucę choć jedną pracę.





 No i u mnie byłby kolor niebieski, biały, zielony a na digu z misiem jeszcze można się dopatrzeć ecru, czerwony i różowy.
Kropeczek też jest całe mnóstwo.

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam. 

9 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudownie, elegancko i z misterną dbałością o szczegóły! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, nieustannie podziwiam Twoje quillingowe kwiaty i to, jak świetnie potrafisz je wkomponować w kartkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga kartka jest cudowna , i sa na niej kropeczki i jest kolor biały niebieski i zielony .. więc pytam grzecznie dlaczego jej nie ma w mojej zabawie kartkowej :-) Dokładaj banerek i zapraszam do żabki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko jedyna. Oczywiście że wrzucę jak tylko dotrę do domu bo z telefonu to tak mi jakoś marnie idzie.

      Usuń
  4. Wspaniały komplecik, cudne kolorki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplet tworzą kartka i pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty