niedziela, 1 września 2019

Wyniki pierwszego quillingowego konkursu.


Hej, hej.
Trochę już póżno, ale spieszę donieść, że zwycięzka praca została wytypowana. Nie chciałam tej odpowiedzialności brać tylko na siebie, więc przymusiłam pewną zdolną quillingującą dziewczyną do pomocy w wyborze.
Było 11 zgłoszonych prac w komentarzach i tyle samo dostałam na email.
Wszystkie przepiękne i wybór tej  jedynej był nie lada wyzwaniem.


Eliza Art 



Gratuluję Ci i proszę o kontakt i podanie adresu do wysyłki 
apiwko11@wp.pl




A teraz takie pytanie do Was.
 Co sądzicie o quillingowych konkursach organizowanych regularnie (co 2 tygodnie)?
Będzie nawet sponsor 💗💗💗💗
Będziecie brać udział? Chcecie?
Jest dużo wyzwań na różnych sklepowych blogach i n ie tylko, ale nie czarujmy się. Quilling na nich jest rzadkim gościem. Tutaj by były tematem głównym. Wiecie, że ja kocham łączyć paseczki ze wszystkim, więc nie wymagam żeby to był quilling w czystej postaci, ale być musi. Nawet minimalnie ale musi.
Nie mam tutaj zbyt wielu obserwatorów, ale skoro znalazł się quillingowy sponsor to szkoda to zmarnować. 
Jeśli ktoś do mnie zaglądnie i przeczyta to będę wdzięczna za odpowiedź.
(I obiecuję popracować nad banerkiem. To mój pierwszy w życiu a ja mam 2 lewe ręce do tego więc wybaczcie)

Miłej nocki kochani.

21 komentarzy:

  1. Eliza, gratuluję z całego serca!!! A pomysł z konkursami popieram dwiema rękami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aga . Gratuluję Eli wygranej, w pełni zasłużonej bo to jest mistrzyni quillingu zaraz po Kasi Wojtasik.
    Konkursy jak najbardziej, jestem za tylko chyba nie co 2 tygodnie, wydaje mi sie że raz w miesiącu byłoby super.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    P.S. musimy koniecznie przećwiczyć żabkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Sklep chce aby były co 2 tygodnie. A żabka, no cóż byłoby super ale jest masę osób co linku nie umieją wkleić a tu żaba.

      Usuń
  3. Gratuluję Eli wygranej, ale coż się dziwić, to nasza Mistrzyni i niedościgniony wzór. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Jeżeli o mnie chodzi, to ja chętnie wezmę udział w quillingowych zabawach i konkursach, chociaż mocno początkująca jestem w tym temacie. Chętnie bym także skorzystała z jakichś podpowiedzi czy wskazówek, a może jakiś motyw przewodni kolejnych odsłon. Przecież nawet według jednego tutorialu można stworzyć bardzo różne prace. Fajnie, mnie się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolejny temat już nie będzie tak ogólny jak ten.

      Usuń
  4. Nie wierzę. Nie spodziewałam się. Bardzo dziękuję. Dawno nic nie wygrałam, tym bardziej się cieszę.Myslę, że fajnie byłoby podtrzymać taką zabawę z quillingiem.Dawno temu Kasia Wojtasik robiła konkursy quillingowe. Myślę. że warto znowu pokazać jak pięknie można tworzyć z tych kolorowych paseczków.. Dziękuję za zabawę. Napiszę jutro maila. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję i bardzo się cieszę, że jesteś chętna na kolejne.

      Usuń
  5. Gratulacje dla Elizy. Nasza mistrzyni!
    Też byłabym chętna na jakieś tutoriale. Podoba mi się to paseczkowanie. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja raczej publikuję dość reguralnie tutoriale ale niestety są przeważnie kwiatkowe :(

      Usuń
  6. Eliza Sobkowiak1 września 2019 22:41

    Eliza gratuluję! Praca świetna ! Pokazałaś bardzo zróżnicowany quilling i do tego literka wykonana jest czyściutko. Jak dla mnie bardzo pomysłowa i perfekcyjna praca :) Zazdroszczę talentu :)

    Co do konkursów, to jestem na tak! Co prawda ja udziału brać nie będę (za mało ostatnio zwijam), ale z przyjemnością popatrzę na prace starujących :)
    Quilling jest tak rewelacyjną techniką, że warto go propagować na łonie internetu ;) Może ktoś zobaczy, zachwyci się i łyknie bakcyla zwijania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty bedziesz oją duchową io nie tylko podporą. A wiesz, że to ciężkie zadanie :P

      Usuń
    2. Eliza Sobkowiak1 września 2019 22:50

      Oj ciężkie to zadanie, ale dam z siebie wszystko;) Będę wspierać duchowo i tulić mentalnie ;p

      Usuń
  7. Gratuluję Eli wygranej. Byłam pewna, że to właśnie Ona zwycięży. Jest mistrzynią. Konkursy i owszem czemu nie. Może dam rade, choć we wszystkich zapewne nie podołam czasowo. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!! świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudowna praca :)))) Gratulacje :))) Co do konkursow hmm to moze i ja sie skusze hihi :)) Gdzies caly ten sprzet do papierkow i papierki mam :)) W koncu nadchodza chlodniejsze dni to i ochoty na robotki bedzie wiecej :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Eli a co do konkursów to super pomysł i może zarazić wiele osób, mnie osobiście bardzo podoba się ta technika ale jeszcze nigdy nie miałam odwagi żeby popróbować 😀 więc może teraz 😀 kto wie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!! A pomysł z konkursem myślę, że świetny. W miarę możliwości będę oczywiście uczestniczył. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawa dla Elizki, faktycznie stworzyła fenomenalną pracę, a pomysł z konkursem to strzał w dziesiątkę! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje, zasłużona wygrana! Chyba łatwo było wybrać zwycięzcę/zwyciężczynię, prace Elizy zawsze zachwycają, zajrzyjcie na jej bloga, tam jest mnóstwo dodatkowych zdjęć, pergamin i dużo quillingu, sama chętnie odwiedzam.
    Pomysł wyzwań quillingowych jest super, mój blog też się na nim opiera, na pewno będę brała udział.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty