niedziela, 27 października 2019

Karteczki w gościach


Dzień dobry.
Dziś moje karteczki goszczą na blogu Altair Art. Miło mi ogromnie, a to wszystko za sprawą wygranej w wyzwaniu.
Przygotowałam 2 prace. Jedna to świąteczna zrobiona z papierów Festive Bells , dodałąm też kilka tekturkowych gwiazdek od Tekturkowo. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię takie klimatyczne karteczki.




 A to druga. Układ niby ten sam ale jak się zmieni papiery to proszę jaka odmienna.
Tutaj wykorzystałam papiery z kolekcji Spring Blossoms  i tekturkę ze Scrapińca.




Ślicznie dziękuję za odwiedzinki.

10 komentarzy:

  1. Musze napisać że jestem zachwycona. Piękne karteczki, doskonale skomponowane i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki Aguś.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające!!! Dużo pracy musiało zająć ich stworzenie. Oprawa zdjęć również genialna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gościnny występ 😲😃😲

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga rewelacja, zwłaszcza ta z latarenką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające karteczki.
    Wielkie brawa 👏👏👏
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś jestem zachwycona twoją pracą :)
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty