niedziela, 13 października 2019

Praca z błyskiem - konkurs #4


Dzień dobry.
Czas na temat nowej quillingowej zabawy.


Praca z błyskiem





Interpretacja tematu dowolna. Ważne, żeby na pracy znalazło się coś z błyszczącego. Może to być papier, brokat, cyrkonie.......

Kilka zasad:
-Praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana
-Musi zawierać elementy quillingu 
-Praca może mieć dowolną formę
-Można zgłosić dowolną ilość prac
-Praca ma być wyeksponowana na środku zdjęcia, które chcecie zgłosić do konkursu
- Prace konkursowa zgłaszacie wklejając link w komentarzu lub wysyłając zdjęcie na email apiwko11@wp.pl
-Na prace czekam do 3 listopada
-Ogłoszenie wyników ok 4 listopada

Wiecie, że ja uwielbiem paski firmy Enitan. To chyba najlepsze jakościowo paski dostępne u nas. Tym bardziej jest mi miło ogłosiść, że sklep Enitan Quilling Hobby   będzie sponsorował nagrody.





A oto i nagroda

A to kilka przykładów.




A to kilka prac z błyskiem quillingującej koleżanki Elizy.




Zapraszam do zabawy. 

3 komentarze:

  1. Cudne sa te inspiracje z błyskiem . Mnie zachwycił szczególnie plaster miodu w wianku.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom . Mnie pewnie znowu czasu braknie :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. To ja się znów zabawię i zgłaszam moją karteczkę z błyszczącymi środkami kwiatków: https://www.facebook.com/wojciech.nowak.14268/posts/1174543469408316?__xts__[0]=68.ARDt2nkn4uSBLCjGtP2dAvnOkK5lNW731raOzxfD8OORPmpQ8GrFsN0u2w72h8RoiYlfO4cPEjnxR7pGatm8Gh-Tz29SuOhSacGpXi3LQIJK4GNJffeCIJQYcnn1z8ftIuEE-dlSvAcipH0rtciCsbroZgD0f1ORrdz4EUM53KsGgESF8lgBj_I1Izr_ri6kP2gv2jesYhcCTltQ&__tn__=-R

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty