środa, 9 października 2019

Rameczka


Dzień dobry.
Pod koniec września spędziłam miły weekend u koleżanki. 
Oczywiście przy winku trzeba było podziałć artystycznie. 
Powstało masę rzeczy, ale ja swoimi łapkami zrobiłam ramkę i zawieszkę bombkę (jeszcze jej nie publikowałam).
Rameczka zrobiona z odlewu. Zmieszałam kilka farb i kolor który powstał bardzo mi sie podoba.
Brązowy odcień to też wynik zmieszania i błysk od pasty. Reszta to już moja wariacja. 
Oj fajnie było. 
Żeby tylko Kasia mieszkała bliżej :(

A oto rameczka. 
Wcale nie jest malutka, bo ma wielkość zeszytu.




Pozdrawiam.


9 komentarzy:

  1. Spotkanie bezcenne a jak jeszcze powstają takie cuda to tym bardziej. Piękna jest ta rameczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta rameczka jest przepiękna!!!
    Kolory takie moje więc cudne 😉
    Miłego,kreatywnego spotkania zazdroszczę aż 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniały efekt miłego spotkania, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka wyszła świetna! To połączenie kolorów ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor rzeczywiście świetny, a rameczka wyszła bardzo fajnie. Mówisz, że przy winku takie cuda powstają 😉

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty