wtorek, 1 października 2019

Duuuuuże kwiaty


Dziś powrót do quillingu.
Bardzo lubię te kwiaty, choć niestety są dość duże. Starałam się je dość fajnie połączyć. Ale to sami musicie osądzić, czy się udało.
Poprawić się nie da, bo pudełeczko już przekazane, ale jak będą uwagi, to obiecuję wziąć je do serducha i się poprawić. (Generalnie naprawiam siebie od jakiegoś czasu - czytaj od niedawna. Naprawiam moje podejście do niektórych spraw i osób, moją sumienność, moje obowiązki w pracy, które nie są moje, moje podejscie do mojej pasji ....... Idzie powoli, bo nie jest łatwo zmienić siebie od razu, ale do przodu). 

Koniec prywaty, wracamy do kartek.
Papiery w niej użyte to Simple Story Beige od ScrapAndMe
paseczki quillingowe jakie tu są wykorzystane to piaskowy 3mm i morelowy również 3mm, srodki natomiast to pociachane paski także w morelowym kolorze z zestaw mix kolorów 8 mm firmy Enitan

 






Słonecznego dnia Wam życzę i przypominam o konkursie na blogu, a temat to Przywołujemy słońce 

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Piękne są te twoje quillingowe kwiaty i cudowne kompozycje z nich tworzysz. A zmiana siebie.. podziwiam i trzymam kciuki za powodzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i śliczna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuszki i piękna karteczka Aguś.:) Trzymam kciuki za pozytywne zmiany.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, cudowna kartka. Powodzenia w naprawianiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało się, udało 😃 pięknie jest 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest jak być powinno! Kwiaty są cudne, ja jakoś nie mogę przetrawić tego kręcenia paseczków - nie wychodzi mi to zwyczajnie :)
    Kartka pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście duże:-) ale tak je pięknie wkomponowałaś w karteczkę, ze nawet takiej minimalistce jak ja ta wielkość się podoba, no i widać że quilling gra pierwsze skrzypce. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie komponujesz kartki, a kwiaty z paseczków to mistrzostwo świata. Duże kwiaty, a i tak karteczka delikatna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje quilingowe karteczki, cudna jest i delikatna. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Te duże kwiaty są mega śliczne. Fantastycznie połączyłaś kolory. Karteczka z nimi wyglada rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale skomponowana karteczka :)
    Te kwiaty są obłędne więc nie ma mowy o żadnych poprawkach,nawet gdyby była taka możliwość...
    Ciepło pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty