wtorek, 15 października 2019

Ślubna zliftowana


Witajcie.
Pewna facebookowa znajoma, napisała do mnie wiadomość. Z grubsza chodziło o to, że na grupie fb Lubię ScrapAndMe trwa konkurs na zliftowanie cudownej pracy Eleny Senkovskaya i pytała czy chcę wziąć w nim udział. 
Kartka cudowna, ale nie miałam takich papierów i raczej nie zapowiadało się abym miała robić zakupy z racji różnych problemów.
Dwa dni później czekała na mnie paczucha zostawiona przez kuriera a w niej 2 kolekcje potrzebnych papierów i zestaw tekturek czterolistnej koniczynki (dodany przez panią ze sklepu "Od A do Z") 💗💗💗💗💗💗💗

To zrobiłam. Pilnowałam się tylko, żeby nie powstała kopia. 
Efekt osądźcie sami.






A to liftowana cudowna praca Eleny. Mam nadzieję że nie spaprałąm jej.


Dziękuję za zaglądnięcie i życzę Wam miłej nocki.

8 komentarzy:

  1. Lift jest cudowny!!! A wiem, że nie było to proste, bo sama się z nim zmierzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam liftować karteczki...
    Twój lift jest rewelacyjny !!!
    Jestem oczarowana. Piękne kwiatki,w ogóle wspaniała kompozycja :)
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Świetnie Ci wyszedł ten lift.. hm powiem że mi się podoba bardziej niż oryginał. A swoja droga lubię liftować kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor <3 bajka.
    Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, cudny lift, Twoja wersja wydaje mi się nawet bardziej harmonijnie skomponowana niż oryginał.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przekonaniu cudo. Fantastyczna i toi w moich ulubionych kolorach. Bosko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka, wspaniałe kwiaty :) Świetnie Ci wyszedł ten lift :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty