wtorek, 8 października 2019

Różowo, pastelowo

Cześć.
Coś ostatnio mało tu jestem.... to znaczy dużo, ale jakoś weny na pisanie brak.
Postanowiłam też podszkolić swój warsztat rękodzielniczy, a co za tym idzie biorę udział w przeróżnych warsztatach. W moim przypadku są to warsztaty online, bo do Kielc jakoś nikt nie chce przyjechać uczyć ani robić kartek, ani albumów, ani żadnych prac decoupage czy mixed media, nawet z foamiranowymi kwiatami nikt nie zawita. 
W sumie to ja mogłabym gdzieś dalej się wybrać,
ale wiecie, że zawsze raźniej w towarzystwie, a mnie właśnie takiego towarzystwa- bratniej rękodzielniczej duszyczki brak.
Co za tym idzie siedzę przed monitorem popołudniami i wieczorami i nie ma kiedy napisać posta.

Dziś pastelowa karteczka nadająca się w sumie na przeróżne okazje.
Z papierami od LemonCraft i tekturkami od Tekturkowo.







Miłej nocki Wam życzę.

8 komentarzy:

  1. Cudna karteczka Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, idealnie skomponowana. Podobają mi się te kolorki, a najfajniejsze te kropelki. Dopełniają całości. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastelowe kolory i te bezbarwne kropelki imitujące rosę :-)Świetnie sobie radzisz z formą DL :-) Ja też ostatnio podglądam na FB różne warsztaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka :)
    A te róże i kropelki jakie cudne !!! Niestety w moim mieście też nie ma takich zajęć:( Również jestem osamotniona w tym temacie,brakuje mi bratniej duszy przy herbatce i wspólnym kartkowaniu przy jednym stole :( Takie życie 😞
    Pocieszający jest fakt,że mamy nieoceniony Internet 😉
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga wychodzi na to , ze musisz sama takie warsztaty zorganizować i zostać instruktorką :-). Z ostatnich informacji wiem że 20.10 jest zlot w Krakowie , pewnie będą i jakieś warsztaty.
    A kartka świetna jak zawsze, masz już swój styl i chyba bym Twoje kartki poznała wszędzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka,śliczne róże.:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty