czwartek, 10 października 2019

Mediowo - quillingowo - tutorial

Dzień dobry. 
Jeśli ktoś mnie zna choć odrobinbkę to wie, że to co kocham najbardziej to quilling z przeróżnymi dodatkami i dziś będzie taki właśnie post, a do tego tutorial.
Zrobiłam go jako inspirację na blog sklepu Na Strychu .


Będą mi potrzebne:
- Pudełko pełne + baza
- papier scrapbookingowy. Ja wybrałam z firmy Mintay by Karola ale z 2 różnych kolekcji. Jeden pochodzi z kolekcji Celebrations, a drugi arkusz z kolekcji Birdsong plus inne arkusze z dodatkami
- pasta strukturalna
- maska
-foremka  
- lekka masa
- szpachelka
- kulki 3D małe 
- gaza
-foamiran kremowy (do formowania kwiatów)




 Do zrobienia kwiatów potrzebne będą:
klej
- ćwieki, u mnie błękitne
- opcjonalnie brokat i tusz akrylowy lub białą farbę 
- dłutko


Na zrobienie jednego kwiatka potrzebuję 15 pasków przeciętych na pół.


 Zwijam krążki i rozluźniam je w szablonie: 2 szt w otworze nr 9, 2 szt w otworze z nr 10 i 1 szt w otworze z nr 11. Wyjmuję. Przyklejam końcówkę i ściskam tworząc z nich łezki.


Sklejam łezki cieńszymi końcówkami ze sobą i połówką paska owijam dookoła.


Tam wygląda mój płatek.


Teraz potrzebne będzie dłutko. Trzymając płatek, wpycham nim delikatnie ściśnięte łezki:



Powstałe wgłębienia smaruję klejem i pozostawiam na kilka minut do wyschnięcia.


Sklejam płatki ze sobą.


Obklejam papierem pudełeczko i kartkę a na papiery które będą klejone jako druga warstwa, nakładam przez maskę pastę strukturalną.


Odginam brzegi papieru, aby nadać im trochę "niepokorny" charakter. Przyklejam wcześniej przygotowane elementy i listki wycięte z arkusza Leaves ScrapAndMe



Ponieważ zauważyłam, że mojej powstającej kartce czegoś brakuje, postanowiłam dorobić mini kwiatuszki foamiranowe w pasującym odcieniu.


 Przyklejam quillingowe kwiaty, których środki obsypałam brokatem, foamiranowe maluszki, kulki 3D, trochę szklanych kuleczek. Przyklejam kilka kółeczek powstałych po wycięciu wykrojnika i wszystko bardzo delikatnie chlapę białym splashem.



Jak widzicie, quilling świetnie sprawdza się z mediami!

A moją pracę posyłąm na Linkowe Party na blogu DIY zrób to sam

Pozdrawiam,
Agnieszka

8 komentarzy:

  1. Cudownie się sprawdza !!!
    Wspaniałe te kwiaty,w ogóle piękne karteczki !!!
    Quilling to dla mnie wyższa szkoła jazdy... Może kiedyś się odważę,a wtedy na pewno skorzystam z tego kursu,za który już dziś dziękuję 😉
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i świetny kurs.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś cudowna kartka z obłędnymi kwiatami :)
    Cały czas sobie obiecuję że spróbuję zrobić coś takiego,kolejny kursik przygotowałaś może teraz dam radę :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przezdolna ❤ uwielbiam połączenie mediów ze scrapem, a do tego jeszcze quilling- MEGA

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, rewelacyjne połączenie quillingu z mediami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka :) świetny tutek.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty