wtorek, 16 kwietnia 2019

Jajca quillingowe

Hej, hej. 
Pamiętacie moje quillingowe zwierzaki? 
Dziś podobną metodą zrobiłam jajka.
Baaardzo lubię je robić, niestety jest jeden minus - długo schodzi to kręcenie papierków na nie.
Tak się prezentują.




Nie wiem czy to zgodne z zasadami, (w sumie to jak je czytałam to nie znalazłam przeciwskazań, co nie znaczy że ich nie było, mogłam przegapić) zgłaszam moje jajeczka na wyzwania.

Pierwsze to #40 wyzwanie "Z jajem" na Scrapkowo.pl 


Drugie to #90 wyzwanie: Wielkanoc. Jezus żyje.... na blogu Crafty Moly 


A trzecie miejsce to Filigranki a temat #45 wyzwanie to: Z jajem



Dziękuję i pozdrawiam.



14 komentarzy:

  1. Podobał mi się twój kurczak, ale te pisanki są jeszcze fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne 😁 cieszę się że bawisz się razem z filigrankami 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga świetne są, ale przyznaję Ci rację , kręcenie paseczków do nich jest bardzo, bardzo pracochłonne. Ele efekt wart tego czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pisanki Aguś.:) Powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jajca, a zielone jest najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne jajka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ozdobione jajka! Bardzo dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, kolorwe jaja! Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super 😍 dziękuję za zabawé ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne jajeczka. Bardzo oryginalne. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Filigrankowym. Pozdrawiam Gośka :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty