piątek, 5 kwietnia 2019

Świąteczna z koszem.


Dzień dobry. 
Dziś już piątek, początek weekendu. 
U mnie nie zapowiada się on dobrze. Najpierw zrezygnowałam z uczestnictwa w kiermaszu, niestety zadziałała siła wyższa. Teraz popsuł mi się laptop i musiałam wycofać się z innych przedsięwzięć, do których dostęp do internetu i sprawny sprzęt to podstawa. Ech dobrze że jeszcze telefon działa. 

No nic, trochę się pożaliłam, teraz pora przejść do sedna. 
Karteczka świąteczna z papierami od Lemoncraft. 






Życzę Wam udanego weekendu.

10 komentarzy:

  1. Kartka jak zawsze podoba mi się.
    Wciąż brakuje mi czasu by poćwiczyć zwijane kwiatki.
    Współczuję przykrych zdarzeń ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka Aguś.:) Przykro mi, że tyle złego się wydarzyło. Życzę, by weekend był spokojny. Zdrówka i wszystkiego dobrego Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich kartek i misternie skręcanych kwiatuszków. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności kolejne, śliczna kartka i jak zawsze cudne quillingowe kwiatuszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kwiatuszki sa przeurocze, dodatki z wykrojników tzn te fantastyczne listki świetnie wkomponowałas w wiosenny bukiecik. Super karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, kartka jest przepiękna.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a kłopoty miną, na pewno miną :-) Mam pytanie, dotyczące płatków w Twoich kwiatkach: zwijasz je na igle, czy na grzebieniu? Podziwiam je, są perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Mam nadzieję że miną. Zwijam je na igłę. Na grzebieniu wychodzą takie bardziej ażurowe. Za to czasem na grzebieniu robię liście.

      Usuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty