poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Świąteczna z zającem


Coraz bliżej święta i prac świątecznych coraz więcej. U mnie także jest podobnie. Dziś pierwsza z kilku kartek jakie zrobiłam.
Papier jaki użyłam pochodzi z kolekcji Hello Beautiful 05 a producent to Piątek 13. Kupiłam go z myślą o czekoladowniku a wyladował na kartce i to swiątecznej.
Takturki czyli zajączek i napis pochodzą ze sklepu Rapakivi. Zembosowałm je na biało, żeby rozjaśnić trochę kartkę.
Dodałam też quillingowe kwiaty, trochę chyba małoświąteczne, ale ocenicie sami.







Na blogu Crafty Moly ruszyło dziś #90 wyzwanie a tytuł to Wielkanoc Jezus żyje.... więc posyłam tam moją karteczkę.

Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego popołudnia :-*

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to ta kartka jest zachwycająca 😍 nie mogę się napatrzeć 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki zawsze do wszystkiego i wszędzie, a te quillingowe są przecudne. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, Aguś, a wiosenne kwiaty jak najbardziej do niej pasują.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga świetna jest. Uwielbiam patchwork i kropeczki no i uwielbiam Twoje quillingowe kwiatuszki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do siebie: https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna praca. Bardzo mi się podoba! Dziękujemy z wyzwaniu Crafty Moly. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty