środa, 24 kwietnia 2019

W moim ulubinym kolorze


Dziś będzie komunijnie.
Lubię robic tego typu pudełeczka. Niestety nie było czasu na lepsze zdjęcia, więc musi być tak.
Pudełeczko dla dziewczynki w pięknych, baaardzo delikatnych kolorach. Papiery od Altair Art z kolekcji The Beautiful Moments.
Takturki pochodzą ze Scrapińca i Anemone, baza od Rzeczy z papieru. Użyłam też między innymi wykrojników z Craft Passion

















Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie Komunia na blogu Craft Passion  W pracy użyłam tego zestawu wykrojników http://www.craftpassion.pl/pl/p/Komplet-wykrojnikow-Ramka-owalna-z-listkami/174 


Ponieważ używałam tu papierów z Altair Art a dzień Pierwszej Komunii, to dzień wyjatkowy,  to pudełeczko moje wędruje na 4 wyzwanie w tym roku na blogu Altair Art a temat to Dzień inny niż wszystkie.


Dorzucam je także na wyzwanie H jak Hortensja/Hostia na blogu Kartkowe ABC u mnie pojawiła się hostia.

Pozdrawiam  Was cieplutko.
........................................................................... 
Ta praca wygrała wyzwanie na blogu Kartkowe ABC

16 komentarzy:

  1. Mistrzostwo elegancji i szyku 😍 bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i pozdrawiam ciepło 😘 Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancja i skromnosc ujete razem Cuuuudnie wyszlo Agus !!!! :)) Milego Wieczorka Kochana Zycze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet !!!Zawijaskowe kwiaty rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplecik Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Cudowny komplet! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga jest pięknie, uwielbiam te Twoje kartki w pudełeczkach . Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, delikatny i bardzo subtelny komplet - podziwiam.
    Uściski i powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, nie odpoczywasz, tylko tworzysz i tworzysz... Ale jakie cudeńka. A ja wciąż się nie zabrałam za moją kartkę komunijną, a wylot już za dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kolorystyka:) Praca wręcz zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę w kwietniowym wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplet!
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna pamiątka komunijna. Bardzo dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplet :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty