wtorek, 16 kwietnia 2019

Mediowe serducho


Witajcie ponownie.
Tym razem  nie kartkowo, ani nawet nie papierowo, za to trochę mediowo.
Takie serducho zrobiłam jako inspirację na blogu Three Wishes 
trochę pomalowałam, trochę pochlapałam, pokleiłam, oczywiście statarając się, żeby to wszystko miało ręce i nogi, a oto efekt.







 a ponieważ moje serducho jest mocno różowe to zgłaszam je na wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze  i tym razem ma byćwłaśnie różowy.



Miłego wieczoru Wam życzę :-*

------------------------------------------------------------------------
Ta praca wygrała w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze - Różowy <3 Dziękuję :-*

7 komentarzy:

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty