niedziela, 28 kwietnia 2019

Nietypowo


Witam niedzielnie.
Przygotowani do zbliżającej się majówki? Ja nie mogę się doczekać. Nie dlatego, że będę palić grill, piec kiełbaski i pewnie leniuchować, tylko dlatego, że 4 maja wybieram cię na Papiorzany Comber czyli Śląski Zlot Scrapbookingowy. Oj już przebieram nogami.
Co prawda to sporo kilometrów ode mnie, ale mam super fajną koleżankę, która postanowiła mnie tam zawieźć.

A tak przedstawia się moja ostatnia praca. Trochę inna. Bez quillingu no i szału z kolorami nie ma, ale tak miało być więc jest.
Tekturki od Eko Deco które zembosowałam białym pudrem od Agaterii.








Miłej niedzieli kochani.

9 komentarzy:

  1. Całkiem inna, ale przyciąga oko 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, bardzo podoba mi się jej kompozycja.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super - i pasuje do wyzwania na Tworzę w jednym kolorze - różowy, akurat do końca miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tylko jedną prace niestety zgłosić. Ja zgłosiłam dwie i w porę się zorientowałam. Ta by była już trzecia.

      Usuń
  5. Bardzo fajna karteczka Aguś, wspaniałe kolory.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga świetna ta kartka , cudna ta kwiatowa kompozycja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta karteczka. Kolory, kompozycja, dodatki, kwiaty. Wszystko tworzy piękną całość pomimo, że nie użyłaś swoich misternie kręconych kwiatuszków. Życzę udanego pobytu na zlocie. Portmonetkę trzeba mieć troszkę grubsza bo wszystko będzie kusiło. I o wrażeniach koniecznie nam opowiedz. Pozdrawiam ciepło, wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna !
    Kolory, asymetryczna kompozycja, zawijaskowe tekturki i kwiaty wspaniale zestawione :-)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty