wtorek, 2 kwietnia 2019

Wyzwanie z mapką


Hej, hej.
Właśnie ruszyło nowe, mapkowe wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches Tym razem to ja mam przyjemność je poprowadzić, więc gorąco zapraszam.
Przygotowałam taką karteczkę. Nie do końca jestem z niej zadowolona, ale obiecuję poprawę na 22 kwietnia. (22 każdego miesiąca to dzień mojej inspiracji.)

Jeśli jestetście ciekawi innych cudownych prac naszego zespołu to gorąco zapraszam, ale również mam cichą nadzieję, że weźmiecie udział i będę mogła podziwiać to co stworzycie.







Mapka wygląda tak
 A i nagrody są super. Papiery naszego sponsora, a szczególnie te ostatnie kolekcje są bajeczne. 


Dziękuję Wam za zaglądniecie i życzę udanego tygodnia.

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem pięknie zinterpretowałaś mapkę :) A ja już mam na nią pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Ty znowu chcesz od tej kartki ?? Jest wg mnie cudna. Stonowana a jednocześnie radosna.
    To połączenie fioletów i żółtego wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna interpretacja mapki - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty