piątek, 20 września 2019

Przywołujemy słońce - konkurs #3


Witajcie.
Pora na nowy quillingowy konkurs.

Przywołujemy Słońce







Interpretacja tematu dowolna. Może to być nawiązanie do kolory a może to być io samo słoneczko, lub cokolwiek innego, co Wam przyjdzie do głowy.

Kilka zasad:
-Praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana
-Musi zawierać elementy quillingu 
-Praca może mieć dowolną formę
-Można zgłosić dowolną ilość prac
-Praca ma być wyeksponowana na środku zdjęcia, które chcecie zgłosić do konkursu
- Prace konkursowa zgłaszacie wklejając link w komentarzu lub wysyłając zdjęcie na email apiwko11@wp.pl
-Na prace czekam do 12 pażdziernika
-Ogłoszenie wyników 13 pażdziernika

Wiecie, że ja uwielbiem paski firmy Enitan. To chyba najlepsze jakościowo paski dostępne u nas. Tym bardziej jest mi miło ogłosiść, że sklep Enitan Quilling Hobby   będzie sponsorował nagrody.






A oto i nagroda.

Tu moje zawijaski w słonecznych kolorach.









A to słoneczna inspiracja bardzo zdolnej quillingującej koleżanki Elizy, którą można znaleźć TUTAJ



Pojutrze wyniki konkursu z sercem, a dziś zapraszam Was do słonecznej zabnawy.

10 komentarzy:

  1. Super te Wasze słoneczne prace, jestem zachwycona. I już nie mogę się doczekać kto zgarnie nagrodę za serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje są przepiękne... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się pobawię i zgłaszam moją pracę: https://www.facebook.com/wojciech.nowak.14268/posts/1155432694652727

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne słoneczniki i pszczółki

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam skromną pracę,która zgłaszam na wyzwanie https://gosialkowy.blogspot.com/2019/10/dzien-nauczyciela.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja chętnie wezmę udział w wyzwaniu, typowo na okołojesienny czas - słoneczniki http://papierozec.blogspot.com/2019/10/quilling-soneczniki.html

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty