niedziela, 10 marca 2019

Craftowa z sercem


Dziś kartka na bazie craft. Mało takich robię, choć coraz bardziej zaczynam się do nich przekonywać.
Większe kwiaty zrobiłam właśnoręcznie, a napis zembosowałam.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie #77 z gościem na blogu Rapakivi 
moja linia bingo to:
Motyw serca-baza craft-tekturkowy napis
ze sklepu użyłam:
-bazy craft 
-papier A Hint of Pper


Kartkę zgłaszam też na wyzwanie #52 na blogu Cherry Ctaft a tematem wyzwanie jest Minimum 8 kwiatów 3D, a u mnie jest akurat 8 kwiatuchów.


Pięknie dziękuję za odwiedziny i życzę miłej niedzieli.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ta kartka wygrała wyzwanie na blogu Rapakivi. Bardzo dziękuję .

9 komentarzy:

  1. Piękna, warstwowa i radosna :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka i cudne kwiaty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło jest podziwiać Twoją pracę, iście wiosenne soczyste kolorki, warstwowa kompozycja z nutką romantyzmu - ślicznie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i bardzo inspirująca praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, jestem pod wielkim wrażeniem wszystkich Twoich pięknych prac, które w ostatnim czasie obejrzałam u Ciebie. I misternie i cierpliwie kręconych kwiatuszków z paseczków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest , to serduszko extra . Powodzenia w zabawach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i śliczne kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty i wspaniała praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty