poniedziałek, 18 marca 2019

Kursik na kwiatuchy


Hej, hej. 
Nie wiem czy ktoś będzie zainteresowany, ale postanowiłam pokazać Wam jak się robi jedne z moich quillingowych kwiatów. 
Uffff to do dzieła.
To będą takie kwiatuszki jak na tym zdjęciu. 


Ja użyłam tu pasków 3 mm o długości 49 cm. i gramaturze 125. 
Do wykonania jednego kwiatka będzie nam potrzebne 3 paski kremowe, przecięte na pół i jeden różowy. Ja wybrałam takie kolory, bo akurat takich potrzebuje, ale oczywiście możecie wziąć jakie chcecie i może to być także ten sam kolor do owijania. Pozostałe potrzebne rzeczy to: igła quillingowa, klej, nożyczki, korkowa podkładka, szablon - wzornik i penseta. 

No to zaczynamy.
Proszę o wyrozumiałość.

Zwijamy naszą jedną połówkę paska kremowego. 

Ja akurat będę wkladała w wzornikowe kółeczko z numerkiem 14



Delikatnie wyjmujemy pensetą i przyklejam końcówkę.

Teraz bierzemy igłę quillingową (lub cokolwiek innego, co jest cieńko zakończone) i zaginamy na tym nasz rozluźniony krążek w ten sposób. "Otulając" naszą końcówkę.
Ściskamy NIE SKLEJAMY CZUBAKÓW ja jak sklejałam, to zawsze wychodziły środki bardzo zniekształcone. O wiele lepiej wyglądają kiedy je zostawimy tak.

Przytrzymujemy aby nasz powstający właśnie płatek się nie rozsunął. Smarujemy jeden bok naszego płatka odrobiną kleju i przyklejamy różowy pasek.

Akurat w tej wersji, różowym paskiem owijam płatek 2 razy do około. Ale wy możecie zrobić ile chcecie. Ja potrzebuje tylko niewielki dodatek różowego.


Ucinamy pozastałą cześć różowego paska (resztę będziemy używać do pozostałych płatków) a końcówkę przyklejamy do naszego powstałego płatka.

I jeden płatek gotowy. Potrzebujemy jeszcze 5. Moje kwiaty będą sześciopłatkowe  ale pięciopłatkowe  też są ekstra.

Niewielką ilością kleju smarujemy nasze płatki przy tej ostrej końcówce i sklejamy.

Po kilku minutach, jak klej już dobrze podeschnie, możemy też uformować kwiatek. Ja tu akurat robię to na ręce, ale można też na macie do formowania kwiatów lub na zwykłej gąbce do zmywania.

To moje kwiatuszki. Jeszcze bez środków. (za środek może nam posłużyć półperełka, koralik lub quillingowy krążek ) W środku mam nadzieję że widać, jest ten jeden kwiatek formowane na ręce.


A to kilka moich prac z użyciem tych kwiatów. Dla mnie są bardzo wdzięczne, dość szybko się je robi. Cienowane wyglądają bajecznie. Tak że same plusy.
Bardzo Wam dziękuję za wytrwanie do końca. 

18 komentarzy:

  1. Aga cudne są te kwiaty i kursik świetny . Może masz ochotę .. zajrzyj tu
    https://diytozts.blogspot.com/2019/03/dt-call-to-na-ciebie-czekamy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ale ja bym chciała aale się boję

      Usuń
    2. Aga dawaj i mnie nie denerwuj , czego tu się bać , quilling masz w małym palcu, robisz super kursiki i fajne zdjęcia, dasz radę.

      Usuń
    3. To po południu się przyłożę 8 napiszę email. Tylko ja nie mam wymaganych 4 tutoriali chyba.

      Usuń
    4. Miało być "i" a wyszła 8. Chyba to z emocji

      Usuń
    5. Pisz to nic nie kosztuje, najwyżej nie wybiorą :-) Jak nie spróbujesz się nie dowiesz. Powodzenia

      Usuń
    6. Aguś, ja też zachęcam i mocno Ci kibicuję.

      Usuń
  2. Kwiaty śliczne, podziwiam :) Odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za ten tutorial! Jestem zakochana w tych Twoich kwiatuszkach, więc czas zużyć kilka paseczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiesz pokazać jak robisz kwiatki. Wydawało się, że są bardziej skomplikowane.
    Aga czekam na inne kursy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka, bosko! jestem pod wrażeniem tego kursu! Chyba wrócę do quillingowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. W końcu twoja nazwa bloga i strony zobowiązuje 😁

      Usuń
  6. No Kochana, widzę że jużCie tu dziewczyny zwerbowały.. Dokładnie tak jak Ania mówi ;) Jak się nie odważysz to szampana pić nie będziesz... a przecież to sama przyjemność. Czekamy na Twoje zgłoszenie.
    A poza tym to świetny kursik i nawet jeśli masz ich mniej to już tu widzę potencjał.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna praca:)
    I co za kwiatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiatuszki i super kurs Aguś. Kibicuję Ci żebyś dostała się do DT.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty