sobota, 2 marca 2019

Czekoladownik z akwarelową różą


Witam. Dziś tak landrynkowo trochę. 
Na blogu The Scrappy Sketches ruszyło nowe wyzwanie z mapką. I pokażę Wam moją inspirację według tej właśnie mapki. Zrobiłam czekoladownik.
Musze przyznać, że trochę poszalałam z interpretacją.
W pracy wykorzystała cudną akwarelową różę  której autorką jest Majka Jasek.
A tak wygląda wykonane opakowanie na czekoladę.








A tak wygląda wyzwaniowa mapka.

Zachecam do udziału, przewidziane są super nagrody. 

7 komentarzy:

  1. Przeurocze kwiatuszki, śliczny czekoladownik Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż z pomarańczem fajnie wygląda :-)
    Pięknie tekturki wkomponowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak cudownie opakowana czekolada smakuje jest podwójnie smaczna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Te akwarelki mnie urzekły. Dą piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny Ci wyszedł ten czekoladownik:) Nawet czekolada nie jest potrzebna;)
    Różyczka prześliczna, ale sama niewiele by dała, a w otoczeniu tych wszystkich ozdóbek stała się idealnym motywem przewodnim czekoladownika:)
    Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty