środa, 6 marca 2019

Świąteczna


Dzień dobry.
Dziś tez będzie kartka świąteczna ale i bardzo wiosenna. 
Do zrobienia kartki użyłam papierów od Craft O'Clock. Ciemniejszy spód to papier z kolecji Morning Dreams 2 a wierzchnia warstwa to kropeczki z Celebrate Today, grafika z króliczkiem od I love digi.Nie mogło też zabraknąć quillingu. Tym razem pozwoliłam sobie użyć pasków w kolorze słonecznym. 





Nie wiem czy spełnia warunki, ponieważ cokolwiek by nie powiedzieć to żółte kwiaty są. Ale zaryzykuję. Posyłam kartkę na wyzwanie #17 Zielono mi na blogu Craft O'Clock Może zielone kudłatki odwrócą uwagęod żółtego. 

Ponieważ kartka jest bardzo wiosenna, przynajmniej w moim mniemaniu, to posyłam ją także na wyzwanie #30 na blogu Sklepik Gosi a temat to: Chcemy wiosny - praca z kwiatem. A u mnie to nawet z kilkoma. 


I ostatnie 3 wyzwanie. Tytuł się powtórzy bo brzmi: Zielono mi, ale tym razem na blogu Klub Twórczych Mam  i jest to wyzwanie gościnnej projektantki. 


Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa. :-*


13 komentarzy:

  1. Aga piękna wiosenne kartka, żonkile są cudne
    Zaprasza również do wyzwania na blogu DIY , http://diytozts.blogspot.com/2019/03/41-wyzwanie-wiosna-ach-to-ty.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!! :)) Cudowne, wiosenne kolorki i cała kompozycja :). Dziękuje za udział w moim wyzwaniu w KTM :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, wiosenna kartka.
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, wiosenna kartka, pomarańczowe kwiaty cudnie prezentują się na naszych papierach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urokliwa kartka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! :) Za każdym razem podziwiam za te papierowe kwiaty... :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja i idealnie dobrane dodatki.Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O' Clock - DT Agnes

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodka.I wiosenna. I świąteczna. Ohhhh...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosna, słodziutka, śliczna :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka! Kwiatki po prostu wspaniałe! jestem pełna podziwu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiosenna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty