sobota, 30 marca 2019

Komunia coraz bliżej


Trochę mnie nie było, ale jakoś tak nie mam weny. Ani do robienia ani do pisania. A to niestety trzeba się spiąć, ponieważ za tydzień wybieram się na kiermasz a jestem w lesie i chęci nie widać.

Dziś zaproszenia komunijne dla mojej znajomej. 
Nie ma cudów. Nawet bez papieru scrapowego. Tylko wykrojniki poszły w ruch, no i moje paluchy, bo jednak kwiatków trochę sie nazwijałam.








Ale koleżance się podobają a to najważniejsze 💗💗💗💗💗

Życzę Wam kochani miłego weekendu.

7 komentarzy:

  1. Oj, nazwijałaś się, nazwijałaś... Podziwiam Twoje wyczucie koloru, pięknie to wszystko dobierasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie ma cudów, Aguś? Każde z tych zaproszeń to osobny cud.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i bogate zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te niby proste zaproszenia są genialne a kwiatuszki perfekcja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No generalnie genialne! W prostocie sila!

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty