piątek, 15 marca 2019

Czekoladownik w stylu vintage


Witajcie ponownie. 
Kolejna praca w dniu dzisiejszym to czekoladownik. Starałam się go zrobić w stylu vintage a oto efekt.






    Czekolada niestety nie dotrwała, żeby zapozować. Moje domowe łakomczychy się do niej 
                                                                         dobrały.


W pracy wykorzystałam papiery od LemonCraft, tekturki gałązki od Snip Art i baza od Rzeczy z papieru.

Mój czekoladownik zgłaszam na #48 wyzwanie na blogu Snip Art temat to Vintege.
Sugerowałam się głównie kolorem, książką, rdzą.


Miłego wieczoru kochani. 

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kwiaty ! Kompozycja z ramką i tekturką świetnie przemyślana :-)
    Cudeńko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały czekoladownik Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusiu, świetnie uchwyciłaś klimat vintage. Czekoladownik jest piękny.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Aguś! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny czekoladownik i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful ! thank you for joining Snip Art March challenge !

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty