piątek, 15 marca 2019

Motylem jestem.......


Dziś kartka bez kwiatów. Jak na moje możliwości to wyczyn, no bo jak to kartka bez kwiatów? A jednak się dało. I to nawet nie jest męska kartka 😅😀
Kartka powstała z resztek papierów od Altair Art. Robiłam zaproszenia komunijne i zostało mi masę ścinków, które nie miałam sumienia wyrzucić.  Kolekcja The Beautiful Moments należy do moich ulubionych, więc stwierdziłam, że to byłaby zbrodnia, takie marnotrastwo.


A to moje ścinki. Jeszcze ich trochę zostało i na dodatek zaproszenia jeszcze będę robić, więc powstaną nowe ścinki. Ale już mam patent na ich wykorzystanie :D


 deseczkowy motyw tła pochodzi z Foggy Dew (i jeden motylek z tej samej kolekcji) , 4 motylki pochodza z arkusza Butterflies 3 




Ponieważ na blogu Altair Art trwa właśnie idealne wyzwanie pod moją karteczkę, o temacie Wiosenne porządki, to moją pracę tam posyłam. 


Na karteczce są tez stemplowe motylki zembosowane na biało i gałązki (kulkowe), które również jak motylki zembosowałam, tylko tym razem zielonym pudrem. Wszystko to na pergaminie. 
Kartkę więc posyłam na wyzwanie E jak embosing/eko na blogu Kartkowe A B C

A 3 miejsce w jakie wędruje moja kartka to blog TricksArt a temat wyzwania to Praca bez kwiatów.


Pięknie dziękuję za to, że jesteście. 



18 komentarzy:

  1. Ta kartka jest mistrzowska! Nie mogę się napatrzeć :-) A że uwielbiam wianki... i patchworki też, to będę sobie patrzeć i patrzeć :-) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna,tez byłoby mi szkoda wyrzucić takich resztek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka i piękne embossowane motylki.:) Pozdrawiam Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka🤩🤩🤩, super pomysł na "zagospodarowanie" resztek papieru. Białe motyle dodają lekkości całej kompozycji🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, przepiękna kartka. Uwielbiam motyle!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wieniec z motyli. Niesamowity efekt na skrzydełkach. Mnóstwo detali i faktycznie zagospodarowałas świetnie resztki papierów. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga cudowny ten wianuszek z motyli, ścinki pięknie zagospodarowane. Źyczę powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wykorzystałaś resztki. Wianek jest śliczny, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka :) Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło, cudowne motylki, całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Podobają mi się te stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, kompozycja... Wspaniale wykorzystane ścinki! :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest wspaniała :)Bardzo ładna, ślicznie dobrane kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna i pomysłowa kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty