sobota, 16 marca 2019

Pierwsze próby z shaker box-em


Hejjjjjjka
Dziś sobota, środek weekendu więc cudownie no i to widać w mojej pracy. dziś będzie baaardzo różowo, gwiazdkowo i trochę świecąco. 
Postanowiłam spróbować zrobić kartkę z shaker box-em.  Efekt...... no cóż, sami osądzicie. 
Dodam jeszcze, że gwiazdka to nie był przypadkowy motyw. Zostałam o to poproszona.
Użyłam papierów od Scrap And Me z kolekcji "Pink Blossom"  









Mam nadzieję, że zestaw przypadnie do gustu. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

8 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona tym arcydziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pełna wiosennej energii praca :-) Pozdrawiam i przesyłam poranne promyki słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i doskonale poradziłaś sobie ze shaker box-em. Cudne qullingowe kwiatki uzupełniają całość. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga świetny debiut z shakerem wyszło pięknie . Ekstra też wieczko z pudełka z tymi gwiazdkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, wspaniały debiut, pewnie teraz powstaną kolejne shakery.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty