czwartek, 14 marca 2019

Wiosennie na niebiesko


Hej, hej 💗💗💙💚💛💜
Dziś moja inspiracja na blogu Three Wishes  
U mnie niezapominajek w ogródku dużo i kocham tą niebieską łączkę, jak już rozkwitają, więc postanowiłam nacieszyć się ich widokiem ciut wcześniej.
Przygotowałąm niezapominajkową kartkę z niebieskim kwiatem. Papier to LemonCraft. Tekturkę ramkę od Miszmasz Papierowy zembosowałam na biało, dodałam kilka dodatków i voilà.
   







Kartkę zgłaszam na #41 wyzwanie na blogu DIY - zrób to sam a temat to: Wiosna ach to ty.


Ślicznie dziękuję za odwiedziny i życzę miłego czwartku.

9 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba! Uwielbiam te papiery, kolekcja jest niesamowita i zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka Aga, Papier w niezapominajki uwielbiam, świetna wiosenna kompozycja. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, oj niezapominajko to są takie wdzięczne kwiatki. Papier z nimi zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, piękna jest Twoja karteczka. Wszystko tak wspaniale skomponowałaś.Pozwodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten niebieski kwiatuszek, super karteczka Aguś.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niezapominajki, a na Twojej karteczce są szczególnie urokliwe - śliczna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY. Pozdrawiam serdecznie :)
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niebieski kolor, niezapominajki i papiery Lemoncraft - no i oczywiście Twoją kartkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty