środa, 4 lipca 2018

10. Czekoladownik

Witajcie. Nie wiem czy to tylko u mnie czy wy też tak macie, ze doba to za mało. Z niczym nie mogę zdążyć, ciągle brakuje czasu. W głowie pomysły, tylko kedy je realizować?
Dziś przedstawiam czekoladownik. Mój pierwszy, zrobiony specjalnie na wyzwania. Miał być  zupełnie inny, ale w trakcie klejenia, zmieniła się koncepcja. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, teraz juz za późno na zastanawianie się.
Czekoladownik zgłaszam na wyzwanie #26 "Na słodko" na blogu SCRAP'N'SKILL   Na pudełeczku znajduja się również motyle, które zrobiłam z masy, więc dorzucam je na wyzwanie gościnnej projektantki Violi "Lato z owadami" na blogu Klub Twórczych Mam . Pracę zgłaszam również na lipcowe wyzwanie do  Przyda się - Skrzydła













33 komentarze:

  1. Pięknie wyszło:) Bardzo delikatnie, elegancko no i turkusowo:*
    Będę 3mać kciuki - wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Nie liczę na wygraną bo widziałam prace dodawane i są piękne.

      Usuń
  2. Pięknie wyszło:) Bardzo delikatnie, elegancko no i turkusowo:*
    Będę 3mać kciuki - wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha - ja też tak mam, że w trakcie klejenia zmienia mi się koncepcja :-) i to praktycznie zawsze ;-) Piękny ten czekoladownik, więc bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w wyzwaniu Scrap'n'skill, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Gdyby nie Ty to pewnie jeszcze długo by mi leżał ten czekoladownik nie przybrany.

      Usuń
  5. Nie wiem jaka była wcześniejsza koncepcja, ale wyszło bardzo ładnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny czekoladownik! Śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba. Dziękuję.

      Usuń
  7. Bardzo elegancki, dziękujemy za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne opakowanie czekolady, odrazu bedzie smaczniejsza !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że właśnie tak będzie. Dziękuje.

      Usuń
  9. Prześliczna praca:) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kwiatowa kompozycja daje piękny efekt trójwymiarowości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie i od razu zawartość smakuje lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki i wyważony kolorystycznie projekt. Choć nie wiem jak głęboką ewolucję przeszedł to i tak podoba mi się ostateczna wersja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skrap'n'skill. Pozdrawiam, Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj baaardzo głęboką. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  13. Doba to zawsze za mało, szczególnie, gdy człowiek lubi robić to co ROBI :)
    Świetny czekoladownik, motylek dodaje niezwykłego uroku i lekkości pracy...
    Dzięki za wspólną zabawę w wyzwaniu GP w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill:)

    OdpowiedzUsuń

Męska na pełnoletnie urodziny

  Lubicie męskie kartki? 🧔‍♂️👨‍🌾👨‍🦱 Zazwyczaj nie są tak efektowne jak te kobiece. Owszem, miewają kwiaty 💐 ale przeważnie niewiele i ...

Popularne posty