czwartek, 12 lipca 2018

17. Kartka w nietypowym kształcie

Witajcie.
Wiele rzeczy robie pierwszy raz i stanowią one dla mnie nie lada wyzwanie. Tak jest i z dzisiejszą kartką. Raz, że postanowiłam stawić czoło scrapbookingowi, który dopiero poznaję, a dwa, że kształt kartki jest inny niż wszystkie kartki do tej pory robione przeze mnie.
A oto efekt wczorajszego wieczoru.
Cuuuudowne papiery "Bellissima Rosa" które miałam już od jakiegoś czasu i żal było ciąć, tym razem na samym patrzeniu na nie się nie skończyło i nożyczki poszły w ruch.
Tekturka-serwetka z Agateria Craft przecięta na pół i różne przydasie. 




Kartka jest podklejona na biały papier, więc spokojnie na jej odwrocie można pisać życzenia.
Wrzucam ją na:
- wyzwanie #34  - kartka o nietypowym kształcie na blogu "od A do Z
- wyzwanie #44 - Koronka na blogu sklepu Cherry Craft.pl
- wyzwanie lipcowe - "Od cyrkla" na blogu Szuflada










30 komentarzy:

  1. Nietypowa to fakt, ale bardzo ładna!! Papierki rzeczywiście śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Chciałam je jeszcze bardziej postarzeć i potraktowałam je kawą. Mam nadzieję ze nie popsułem efektu.

      Usuń
  2. Cudowna karteczka, piękna jak obrazek.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ,bogata kompozycja z uroczą grafiką :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze ta kartka ma właśnie taki kształt bo dodaje jej oryginalności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. Ale cudowna! Podziwiam pomysł i kunszt wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Ci wyszła ta karteczka:) podziwiam talent i zaangażowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, idealna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż trudno uwierzyć, że dopiero zaczynasz przygodę ze scrapbookingiem.... Praca jest przecudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ale muszę przyznać, że bardzo mnie wciąga taki styl pracy.

      Usuń
  12. śliczna karteczka! Bardzo podobają mi się okrągłe kartki, a szczerze przyznam, że chyba jeszcze takiej nigdy nie popełniłam!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty