niedziela, 15 lipca 2018

19. Kartka z fiołkami

Witajcie.

Lubicie polne kwiaty? Ja bardzo. Ale nigdy nie pomyslałam, że kiedys będę robić quillingowe fiołki. Stokrotki to i owszem, ale fiołki? 
Znajomy poprosił, a ja powiedziałam, że spróbuję. Miała być baaardzo skromna, bez żadnych dodatków typu scrapki, tekturki, no i miały być fiołki. Dodałam tylko imiona i napis od Wikuchy. Mam nadzieję, że przypominaja te kwiaty. A wyglądaja tak:



A ponieważ na blogu DIY - zrób to sam trwa właśnie #33 wyzwanie - polne kwiaty, to pomyślałam, że i ja dołączę. 




Ponieważ fiołki zrobiłam swoimi łapkami, to dorzucam na wyzwanie na blogu Three Wishes - zróbmy sobie kwiatka


24 komentarze:

  1. Aga, mnie się bardzo podoba :-) Smak, styl i... te fiołki, jak dla mnie przez wielkie F. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zabawy z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Aniu dziękuję za te miłe słowa.

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka, cudne fiołki.:) Pozdrawiam Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wow !!! Kartka jest przepiękna i pomysłowa !!! Bardzo cenię skromność właśnie. Fiołki - udały się pięknie ! Powodzenia w wyzwaniach !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  4. Przesliczna kartka. Fiołki wyszły jak żywe:) bardzo delikatna praca, takie najbardziej lubię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki komentarz. Ja również bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem twoich kartek!
    Od niedawna zaczęłam się bawić quilingiem i z przyjemnością szukam u ciebie inspiracji w tej stylistyce.

    Aga, nie podglądaj naszych zabaw u Ani, tylko dołącz do "rodziny". Masz się czym pochwalić, będzie nam niezwykle miło jeśli do nas dołączysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Masz racje. Tak zrobię.

      Usuń
  6. Piękne fiołki ,podziwiam za cierpliwość przy zwijaniu :-) Kartka bardzo elegancka i zachwycająca delikatnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, cudeńko wyczarowałaś z papierowych paseczków. Podziwiam precyzję wykonania i fantastyczny pomysł na kompozycję :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niesamowite, uwielbiam fiołki, kiedyś chciałam mieć z nich bukiet na weselu xD. a takie marzenia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️ja też je bardzo lubię a ten zapach...uuuhhhhmmmmm

      Usuń
  9. Ależ te fiołki są piękne!!! Dziękuję za udział w lipcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. No wyglądają wręcz jak żywe! Prześlicznie je zrobiłaś! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta, delikatna i cudowna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudniaste te fiołki, jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty