sobota, 7 lipca 2018

13. Pierwsza scrapowa praca - tag

Po licznych nieudanych próbach, obiecywałam sobie, ze nigdy więcej. Najpierw jakieś warsztaty z prawdziwego zdarzenia a potem mogę próbować. Warsztaty są i to nawet dużo, ale czemu tak daleko.  No i  ............... nici z postanowień. Skorzystałam z podpowiedzi Katarzyny Łukasiewicz jak zrobić tag krok po kroku i zrobiłam. Moja pierwsza scrapowa praca i do tego tag. Największą trudność zawsze sprawiało mi ułożenie kompozycji z wyciętych kwiatów. ( Dodam, że nawet nie mam w domu dziurkacza żeby zrobić dziurkę. Zrobiłam ja końcówką wykrojnika z serduszkiem i niestety jest tam jeszcze jedna mała dziurka) Ale i tak jestem zadowolona z efektu. A wygląda on tak.
Jeśli zaglądają tutaj do mnie jakieś bardziej doświadczone scraperki to bedę bardzo wdzięczna za każdą uwagę i podpowiedź. 

9 komentarzy:

  1. Śliczny tag ! W takim romantycznym klimacie :-) Brałam udział w dwóch zabawach całorocznych w tagowanie ,ale przyznaję ,że o jakiś konkretnych kompozycjach nie słyszałam .Irenka -Rudlis wymagania nam różnorodne stawiała w każdym miesiącu ,ale nigdy nie było mowy o tym ,że jest jakaś kompozycja ,której mamy się trzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To mój pierwszy ale mam nadzieję, że nie ostatni bo nawet mi się to spodobało.

      Usuń
  2. Dla mnie bomba! Nie robię i robić nie będę, ale zawsze miło popatrzyć na takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i u mnie znajdzie się czas na próbowanie.

      Usuń
  3. Ten tag jest wyjątkowy dla nas, bo zrobiłaś go pięknie i kurs Kasi sprawdził się tutaj wspaniale! Artimeno pozdrawia i cieszy się, że pomogło! :)) A ja już chyba chwaliłam go w naszej grupie! :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty